вівторок, 13 грудня 2016 р.

Пропоную вашій увазі сценарій осіннього свята для дітей старшого дошкільного віку
Сценарій «До побачення , Осене»
Вихід дітей під пісню «Ой, зелене жито зелене»
Вихователь.Добрий день вам, добрі люди
                     Хай між вами радість буде
                     Щастя хай живе в родині
                     Та для всіх на Україні!
                     Ми ж будемо Осінь щедру проводжати
                     Та рідний край наш прославляти.                 
Дитина.       Хай усім буде затишно з нами, 
                     Хоч за вікнами дощик шумить,
                     Поговоримо про Осінь віршами
                     І хай музика ніжно звучить
На фоні музики вихователь читає легенду.
За народним переказом, Осінь – старша дочка Сонця, вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй: « Забирай все моє багатство, віддаю тобі все моє золото. Будь щедрою, і люди полюблять тебе» І Осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і щороку дарує нам щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом.
Дитина . Завітала осінь до нас на Україну
               Одягла в червоне намисто калину
Дитина. Жовте листячко кружляє
               І доріжки вистеляє
              Хмарки  в небі пропливають
              Рясним дощиком лякають .
 Дитина. Листячко зелене золотистим стало
               Осінь чарівниця все розмалювала
               Все розмалювала, скрізь поприбирала
              Жовті колосочки в комору поклала .
Вихователь. Діти, а як ви дізналися, що настала осінь.
Дитина
Зажурилась бджілка…
  Що робити має,
Бо у полі жовкнуть квіти,
Де медок збирає.
Дитина
 Ясне сонце не гріє,
 Холодок повіва,  
Засихає, жовтіє, -
На узліссі трава.
Дитина.
 Вже не гріє сонечко,
 Спів пташок не лине,
Тільки усміхаються
Ягідки калини.
 Дитина.
 Осипаються клени,
Листя з дуба летить,
Лиш ялинка зелена,
Серед лісу стоїть.
Дитина.
 Лелеки, лелеки,
Не летіть далеко,
Не несіть на крилах літо,
Бо за ним сумують діти.
Пісня «Диво – осінь»
Дитина.
 Пожовтів зелений сад,
Вже почався листопад.
Дощик часто накрапає,
Нас гуляти не пускає.

Вихователь
Ось і крапельки, краплинки
Пострибали по стежинкам.
Хмарочки збираються,
Дощик починається
Під музику вибігає
Дощик.
Д
ощик.
Я осінній дощик
По полях гуляю,
Садки поливаю
Подружок хмаринок
У танок збираю.
Дівчинка
.
Дощику, чом нас лякаєш
І гуляти не пускаєш?
Парасолькою новою
Я накриюсь з головою,
Чобітки високі взую,
По калюжах потанцюю. 
Пісня «Дощик»
Вихователь.
 Ще недавно в небі синім
Пролітали журавлі,
А сьогодні в безгомінні
Ходить осінь по землі.
І від краю і до краю,
І від двору до двора
Золотого урожаю
Знов до нас прийшла пора.
А які дарує осінь щедрі урожаї.
Фрукти, овочі, насіння, хто ж цього не знає.
Навесні город саджали, восени врожай збирали,
Подивіться – но малята
Урожай такий багатий!
Танок «Осінь – чарівниця»
Вихователь.
На рідній Україні нашій здавна
Існує звичай добрий, гарний, славний
Коли зібрали урожай багатий
Вести його на ярмарок продати
Традиції народні ми не забуваймо
На ярмарок сьогодні разом завітаймо
Дитина.
Увага ! Увага! Спішіть, поспішайте!
Господарі й гості, глядіть, не минайте!
На ярмарок прошу гуртом, по одинці,-
Чекають на всіх там чудові гостинці.

Дитина. На ярмарку нашім веселім, багатім
Є чим дивуватись і є що придбати.

Дитина. Тут щедрі дарунки із саду, й городу,
Тут пісня і жарти усім в нагороду!

Дитина. Мерщій-бо на ярмарок всі поспішайте,
Купуйте, милуйтесь, танцюйте і грайте!

Купуйте яблука.
Яблучко я наливне.
Полюбляють всі мене.
А хто яблучні п’є соки,
У того рум’яні щоки.

Часник.
Хто гострого хоче часник хай придбає,
Він всякі мікроби вогнем випікає.

Купуйте цибулю
Я цибуля хоч гірка,
Та корисна я така.
Я й цілюща, кожен знає,
Від хвороби захищаю.
Морква.
Я морквинка – морк
овиця,
Овочам усім сестриця!
Пийте сік із морк
овички 
І рум’яні будуть щічки.

Купуйте Гарбуз.
А в гарбузовій каші –
Сила й слава ваша.
Хто цю кашу споживає,
До ста років доживає.

Буряк.
Я червоний бурячок,
Тут вітаю діточок,
У борщі я не замінний
І смачний і вітамінний.

Капуста.
Я капусточка гарненька,
Я кругленька чепурненька
З мене страви всі смачні
Їжте й дякуйте мені.

Вихід господинь. Діалог між ними.
Звучить пісня « Ярмарок» . Господині купують на ярмарку овочі.
Господиня.
Купуйте куштуйте усі бараболю.
Варіте і смажте із сіллю й без солі
Сто страв господиня з картоплі готує,
Картопля як хліб, вон
а всіх нагодує.
Господиня.
Беріть калину –– червоні корали,
Ці кетяги небо і сонце ввібрали,
Напоїть матуся калиновим чаєм,
Недугу ураз, як рукою знімає.
Танок «Ой, є в лісі калина»
Вихователь.

Коли одягнеться у позолоту ліс
На квіти осені чарівні подивись

Вони-мов ніжність,мов сама любов,
Дарують серцю радість знов і знов



На згадку про осінь хочемо подарувати маленькі осінні букетики, а також смачні, запашні яблучка.

Немає коментарів:

Дописати коментар